No Comment - Post a comment

Najib: heheheehheeehhhaah....ni tomyam kat depan aku ni aku cilok dari tini...bior padan muke dia.......asik nak meratah je kerojenye....bukannya tau malu kat jantan macho cam aku ni......

Amin: Ish si yus ni aku C4 kang.......dah le aku tak tau ape nak borak dgn dia ni....dia ingat dia dah kira romeo ler buat tgn cenggitu.....nengok aku buat tgn aku ni ha.....perghhh rase cam padayappa pun ade.

Pungguk: Sape kata aku beli kamera ni dr mat pet?.....wei ni bukan pasar karat punya barang lah...

Shah: iye pungguk, betul.....aku tak nipuk kau.....si Tini tu kata dia nampak muka kau merayau-rayau kat lorong haji Taib......errrr pungguk...are you free tonite?.....aku lonely le malam ni.

Matjem....korang tengok tangan Shah tu....ada ala-ala gituu.....

Posted by Picasa

 
This Post has No Comment Add your own!

Post a Comment